02 November 2009

BBQ nite with Optix Global.

Wah, tak sangka aku berasa happy jugak pada malam makan2 BBQ nite neh. Jarang sekali aku rasa happy. Wakakaka. Mungkin pasal dapat cheque bonus yang best kot. Wakakakakaka. Dah, dah, jgn merepek lagi.

Ini Hafiz. Tukang masak juga.

Saya bersama Hasrul. McOrange kami membesar bersama. Dia bencikan saya sewaktu semester pertama. Hahaha. Senior langsi.

The girls of Optix Global. Including Hafiz. Yes.

Gobi, Hasrul & me. Tah hape aku buat tah. Tapi cam lawa plak. Wakakaka.

Saya bersama gadis molek dari Optix, Ivy nama dia.

Ober & Hakim. Kami rakan cubicle.

Nay Lin & Hasrul. At the pool. Gile mangga. Hahaha.

Gobi & Leong. Jual montot. Wakakaakkaa.

Cheng & Jac.

Boss Vincent Hsu!

The La Familia of Optix Global Sdn Bhd.

La Familia of Optix Global 2.

I've been in this company for 1 year & 5 months. Happy with my work.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home