09 September 2009

Berbuka di luar lagi!

2 days in a row I ate buffet outside of home. I seldom do this but mehhhh, what's life aye not enjoying it? (ada kene mengene ke dgn berbuka di luar? LOL)

On the 8th of September 2009, I went out with my twin, makcik Ain! :D (kenape dia twin? sbb birthday dia sama aku. senang kan?)

So where we went? We went to Sushi Stationnnnn in Sg. Wang Plaza! Wuhu! Dia mai Bangsar pick up aku tu! Time kaseh daun pandan(asik keladi je bosan en?) wahai kembarku! :D

Memula ingat jam rabak, rupanye ape haram jam takde di BB? Fuh! Pelik! Pastu pk lah pasal buffet tu plak risau tade tempat, peh lagi skali, kosong? zero? hohoho. Tros masok dan duduk lah jawapnye! Heeeee.

Dia ada sushi train. So train ni akan membawa wasabi dan juga sushi2 yang kamu nak makan sampai kembung perot dan meletop! Hahahahaha.

That time it wasn't the time to break the fast yet. So we ordered. First menu are the ones for one time order only. I ordered scallops. Ain ordered Oysters. She lovesssss oysters! Hehehehe. Bak kata dia, kalo gi Penang, kene wajib makan oysters! Haha.

Then, dah order tu, we ordered our drinks. My usual Nescafe with Ain's Iced Lemon Tea. Hehe.

Now, we order the stuffs that we can order unlimited possible numbers! Hahaha. Oh, I already take the sushi, Inari. Wakakakaka.

I forgot of this sushi's name. Haha. (bedal je, ape mau ingat nama kan?)

This is the base station for our BBQ cooking! Wuhu! Abes Ain belasah sume dgn penuh suka nye si dia. Keke. Excited gile dia. Wakakaka.

Ni Yakitori plak. Ni aku order pasal Ain kata "order jeeee"! Okay, aku order. Then suddenly when we start to eat one. She said "takyah tunggu aku pun, makan je" Padahal dah tak larat makan. Lempang karang! Aku gak DBKL! Grrr. Pastu sound aku bulat! Seperti gambar di bawah!

Mawu je aku lempang2 Ain kerna mengatakan aku bulat2 gedempol, minum botol, tendang masok gol. Tetibe je.

Train sushi kembali! Makan lagi! Wakakakaka.

This is money bag. Aku pun tak sure apa dalam tu. Ada lagi satu, Gyoza. Tu pon sodap. :D Gambar takde. Dia macam karipap sket. Huhu.

Tembikai as deserts. Ice cream pun ada gak. (tak amek gambar eskrem, dah tak mampu. kekenyangan!)

Di akhiri dengan gambar saya dan Ain. Kami lah kembar lahir tahun berlainan dan juga lain jantina dan juga lain mak dan juga lain ayah dan juga lain datuk dan juga lain nenek dan .........

p/s: "aku tak suke tembikai" & "tak suke tapi makan tige"

2 Comments:

Blogger a . i . n said...

haha.. part p palang s tu mahu je aku tampo braces aku sndri.. nk kata aku suka ria psl 1st time mkn situ erhh.. yeah, ain ini teruja dgn hebatnya psl br smpai dr kampung dusun lima hari yg lepas dan terus dpt makan "nasi himpit".. haha..

Kami lah kembar lahir tahun berlainan dan juga lain jantina dan juga lain mak dan juga lain ayah dan juga lain datuk dan juga lain nenek dan juga lain ponggong dan ketiak.. haha...

2:55 AM GMT+8  
Blogger Ober Frederiksen said...

wakakakakakaka. p palang s. wakakakakaka. ko plak tade ke nak blog? :P

11:03 AM GMT+8  

Post a Comment

<< Home